-Przed wizytą-

Kiedy udać się po pomoc?

Trudne pytanie...

Trudne pytanie...

Nie ma jednej słusznej odpowiedzi, bo każdy z nas jest inny. Czasem jest to moment, gdy codzienne funkcjonowanie przytłacza już na tyle, że nie pomagają rozmowy z bliskimi, dieta, aktywność fizyczna, medytacje, czy suplementy. Innym razem, gdy czujemy, że nie jesteśmy szczęśliwi, a brak nam sił i motywacji by cokolwiek zmienić. Gdy wędrujemy od specjalisty do specjalisty z różnymi dolegliwościami i nie znajdujemy żadnej poważnej choroby, która mogłaby tłumaczyć nasz stan – to znak, że może czas zacząć od głowy? Gdy mamy powtarzające się problemy w relacjach, pracy, szkole… Aż wreszcie te najtrudniejsze przypadki, gdy nie radzimy sobie do tego stopnia, że zaczynamy się w różny sposób okaleczać (głodząc, przejadając, tnąc, uzależniając się od pracy, telefonu, alkoholu i innych substancji psychoaktywnych) lub po prostu odechciewa się nam żyć…

Którego specjalistę wybrać?

Psychologa

Wybierz Psychologa jeżeli potrzebujesz poradnictwa w sprawach życia codziennego, chcesz wykonać testy psychologiczne (np. dotyczące osobowości, funkcji poznawczych itp.), potrzebujesz zaświadczenia lub opinii psychologicznej (np. do pracy/szkoły lub uzyskania stopnia niepełnosprawności).

Psychoterapeutę

 Wybierz Psychoterapeutę jeżeli potrzebujesz pomocy w poważniejszych sprawach życia codziennego (powtarzające się problemy w pracy, w relacjach), w różnego rodzaju zaburzeniach i chorobach psychicznych takich jak łagodna postać depresji, zaburzenia snu, jedzenia, zaburzenia lękowe i inne. Psychoterapeuta leczy poprzez regularne spotkania (przynajmniej raz w tygodniu) budujące relację terapeutyczną.

Psychiatrę

Wybierz Psychiatrę jeżeli czujesz, że Twoje problemy wymagają lekarskiej oceny,  gdy np. doświadczasz poważnych zaburzeń nastroju, silnego lęku, masz utrzymujące się problemy ze snem lub odżywianiem, masz myśli samobójcze lub miewasz urojenia lub halucynacje. Być może potrzebujesz psychoedukacji, leczenia farmakologicznego lub lekarskiego zaświadczenia.

Jak zarezerwować wizytę?

Rezerwowanie terminów wizyt odbywa się na dwa sposoby:

1. ONLINE – poprzez formularz rejestracyjny na stronie internetowej Centrum.

Ten sposób rejestracji zalecany jest osobom, które nie mają potrzeby uzyskiwania dodatkowych informacji oraz samodzielnie dokonały wyboru specjalisty. Formularz rejestracyjny opatrzony jest instrukcją, a korzystanie z niego jest proste i intuicyjne. Rejestracja ONLINE dostępna jest całodobowo przez 7 dni w tygodniu.

2. Poprzez kontakt telefoniczny na numer REJESTRACJI:

Ten sposób rejestracji zalecany jest osobom, które mają pytania związane z wizytą lub wyborem odpowiedniego specjalisty. Rejestrator postara się udzielić odpowiedzi na Państwa pytania i doradzić w kwestii wyboru specjalisty. Rejestracja telefoniczna dostępna jest w godzinach:

Poniedziałek – Czwartek
9:00 – 20:00

Piątek
9:00 – 15:00

Jak odwołać wizytę?

Odwołanie wizyty możliwe jest do 24h przed zaplanowaną wizytą.
W przypadku wizyt poniedziałkowych, odwołanie powinno nastąpić najpóźniej w piątek

Niedotrzymanie tego terminu skutkować będzie koniecznością uregulowania płatności za nieodwołaną w terminie wizytę.

Każdorazowo powinniście Państwo otrzymać potwierdzenie skutecznego odwołania wizyty. Jeżeli nie otrzymaliście Państwo potwierdzenia, najprawdopodobniej popełniony został błąd przy odwoływaniu wizyty i wizyta nie została odwołana. W takim przypadku należność za wizytę będzie należało uregulować.

Odwołanie wizyty możliwe jest na jeden z dwóch sposobów:

1. Telefonicznie pod numerem telefonu rejestracji.

Metoda najskuteczniejsza. Pacjent od razu ma pewność, że odwołanie wizyty jest skuteczne.

2. Poprzez kliknięcie przycisku „Anuluj rezerwację”, znajdującego się w wiadomości e-mail potwierdzającej dokonanie rezerwacji a także przypominającej o zbliżającym się terminie wizyty.

Przycisk „Anuluj rezerwację” działa wyłącznie do 24h przed zaplanowaną wizytą. Skuteczne odwołanie potwierdzone jest odpowiednim komunikatem generowanym przez system. Kliknięcie przycisku po upływie tego terminu nie odwołuje wizyty – komunikat o odwołaniu nie pojawia się!

3. SMS-em pod numer telefonu rejestracji.

Odwołanie poprzez SMS każdorazowo potwierdzane jest przez Rejestrację w SMS-ie zwrotnym. Jeżeli nie otrzymacie Państwo wiadomości zwrotnej, wizyta nie została odwołana. Proszę sprawdzić czy prawidłowo wpisany został numer, wysłać wiadomość ponownie lub zadzwonić na numer rejestracji 510 407 091.

Prosimy nie wysyłać SMS-ów na numer z którego przychodzą przypomnienia o wizycie.

Wiadomości generowane są przez system i każdorazowo przypisywany im jest inny numer telefonu. Rejestracja nie ma możliwości odczytania wiadomości wysłanych pod jeden z tych numerów!

Co zabrać na pierwszą wizytę?

Na pierwszą wizytę (szczególnie lekarską) uprzejmie proszę zabrać:

– dowód osobisty lub inny dokument ze zdjęciem np. prawo jazdy, paszport

– dotychczasową dokumentację medyczną (jeśli takową państwo posiadają)

– spis stosowanych leków oraz ich dawki (w tym preparaty ziołowe, czy suplementy)

– ostatnie badania diagnostyczne np. badania laboratoryjne (do 6 miesięcy wstecz), badania obrazowe głowy, wynik EEG itp. Jeśli takowych Państwo nie posiadają warto jest zrobić
podstawowy pakiet kontrolny badań laboratoryjnych np. morfologia, mocz, sód, potas, ALT, GGTP, glukoza, kreatynina, TSH, FT4, cholesterol, poziom wit D3, celem podstawowej
oceny stanu somatycznego Państwa organizmu.

Pakiet podstawowych badań laboratoryjnych można okresowo wykonać w ramach POZ –
warto uśmiechnąć się w tej sprawie do swojego lekarza rodzinnego.

Jak uregulować płatność za wizytę?

Opłata za wizyty pierwszorazowe wymagana jest w formie przedpłaty na konto do 2 dni od wpłynięcia rezerwacji terminu. Niedotrzymanie tego warunku skutkować będzie anulowaniem umówionej wizyt.

Opłaty za wizyty kolejne możecie Państwo dokonać w wygodnej dla siebie formie przed lub po odbytej wizycie tj.:

– gotówką
– kartą płatniczą
– BLIK-iem
– przelewem bankowym (w formie przedpłaty za wizytę)

 

Jak dotrzeć do Centrum Zajmed?

Zajmed Centrum Psychiatrii i Psychoterapii Krzeszowice znajduje się w Krzeszowicach, blisko 10 000 miasteczku położonym około 25 km od centrum Krakowa i 13 km od centrum Trzebinii. Budynek OKNOLIT przy ul. Krakowskiej 31, w którym mieści się siedziba Centrum Zajmed znajduje się przy samej drodze głównej (DK79) tuż obok Biedronki. W tym samym budynku znajduje się też Restauracja FRYKAS. Przed budynkiem zlokalizowany jest duży, darmowy parking. Z parkingu prowadzą już tabliczki Zajmed. Centrum znajduje się na parterze pod numerem 2.

Dojazd do Centrum możliwy jest własnym samochodem (posiadamy darmowy parking) ale także środkami komunikacji zbiorowej. 5 minut spacerem od Centrum znajduje się Dworzec Busów a 7 minut od centrum – Dworzec PKP. Po zmodernizowaniu linii kolejowej E30 podróż z Dworca Głównego Kraków do Krzeszowic trwa od 17 do 25 minut, z Trzebini niecałe 10 minut a z Chrzanowa ok 20 minut.

 

Najlepszym rozwiązaniem na bezproblemowe dotarcie do Centrum jest wpisanie do nawigacji „Zajmed Krzeszowice” lub pełnego adresu „Krakowska 31/2, Krzeszowice”.

Przy wpisywaniu adresu „Krakowska 31” bez „/2” nawigacje prowadzą na tyły budynku do przemysłowej części ulicy Krakowskiej gdzie zlokalizowane są zakłady prefabrykacji betonu i fabryka stolarki budowlanej. Niestety adres Krakowska 31 odnosi się do wszystkich budynków zlokalizowanych na długości ponad 400 m ulicy Krakowskiej.

W razie problemów z dotarciem prosimy o telefon pod numer rejestracji:
510-407-091
z przyjemnością Państwa ponawigujemy do celu 🙂